Administratieve diensten

Administratieve ondersteuning
in al zijn facetten

Allround administratie


Bij het runnen van een bedrijf komen heel wat administratie, organisatie en papierwerk kijken.

Ziet u hier zelf geen beginnen aan? VVD Office zorgt voor allround administratieve ondersteuning en kan interne administratieve processen in uw organisatie vereenvoudigen.

We staan u bij met professioneel en betrouwbaar advies.

Boekhouding


Uw boekhouding op orde hebben is essentieel. Het is een tijdrovende bezigheid, die bovendien specifieke kennis vergt.

Het VVD Office team verzorgt uw boekhouding. BTW-aangiften, tussentijdse evaluaties, voorbereiding van de jaarrekening en van controles,… kunnen tot ons takenpakket behoren.

Wij beschouwen de boekhouding als méér dan een verplichting om cijfers te registreren. Voor ons is het een instrument waarmee u als zaakvoerder betere beslissingen kunt nemen.

Financiële administratie


VVD Office kan instaan voor de correcte opvolging van uw betalingen, zodat rappelkosten vermeden kunnen worden.

Personeels administratie


VVD Office is de liason met uw sociaal secretariaat.

Het opstellen van arbeidsovereenkomsten, volgen van procedures omtrent arbeidsreglement, organiseren van evaluatiemomenten, verwerken van tijdsregistratie, verlof- en ziekteadministratie, analyse van de loonkosten,..

Loonadministratie


Om uw werknemers tevreden en gemotiveerd te houden, is het belangrijk dat ze tijdig hun loon ontvangen.

VVD Office kan instaan voor de correcte uitbetaling van de lonen van uw personeel.

Facturatie


We zorgen ervoor dat alle lopende orders en opdrachten vlot en correct gefactureerd en betaald worden.

Zo loopt u niet meer het risico om bepaalde zaken over het hoofd te zien.

Debiteurenbeheer


Wij volgen nauwkeurig de betaling van uw openstaande verkoopfacturen op.

Zo is uw bedrijf verzekerd van een continue, gezonde cashflow en heeft u een pak extra gemoedsrust.